De reis

22 december 2022 - Sydney, Australië

Wat een goede nachtrust al niet kan doen...

Dinsdagochtend om 5.45 uur ging de wekker. Douchen, ontbijten en de auto in. Door Dianne werden we naar Schiphol gebracht.
Schiphol stond alweer klaar voor lange rijen, maar die hebben wij gelukkig niet gezien. Soepele doorloop bij Singapore Airlines en bij de douane stond helemaal geen rij.
Iets later dan gepland vertrokken voor een lange, lange zit. In Singapore de overstap van 3 uurtjes. Om naar de vertrekhal te gaan op Singapore Airport moesten we gebruik maken van een skyrail. Heel bijzonder en wat een grote luchthaven! Door de heerlijke koffie met lekkers was de wachttijd zo voorbij.
Ook deel 2 ging van een leien dakje. 8 uurtjes tot Sydney. De taxi's staan klaar en binnen een half uur waren we bij ons appartement. Ondertussen was het al 22.00 uur enwaren we al 26 uur onderweg, dus het openen van het sleutelkastje kostte enige moeite. Gelukkig wel gelukt.
De thee was zo gezet, onder de douche en om 23.00 uur plaatselijke tijd kropen we onder de wol.

Vandaag de eerste stappen in Sydney gezet. Van een ontbijtje bij een all day breakfast op de hoek genoten. Wat rondgewandeld en de boodschapjes gedaan. We voelen ons nog wel een beetje 'wattig', maar de goede vibes van deze stad komen alweer binnen.

1. Wim:
    22 december 2022
    Ah, vanaf nu worden we weer op de hoogte gehouden van jullie avonturen. Lekker dat het langste stuk al achter de rug is. Geniet ervan
  2. Corina:
    22 december 2022
    Dat was een lange lange dag maar jullie zijn er en kunnen genieten. Enjoy l
  3. Frank en Els:
    22 december 2022
    Fijn om wakker te worden met een berichtje van jullie, veel aan jullie gedacht! Heerlijk dat de reis goed is gegaan, nu bijkomen en genieten. Veel plezier!
  4. Richard en Sylvia:
    22 december 2022
    Lekker, nu is het echt begonnen. ‘Pura Vida’ maar dan aan de andere kant van de wereldbol
  5. Xandra:
    22 december 2022
    Henk, je kijkt nog niet zo happy maar dat komt snel goed! Geniet van Sydney!
  6. Eltje en Gea:
    22 december 2022
    Fijn dat de reis zo soepel is verlopen. Even bijkomen en genieten!
  7. Inek:
    22 december 2022
    Fijne dat het langste stuk achter de rug is,
    Nu bijkomen en genieten van Sydney
  8. Andrea:
    22 december 2022
    Dankje voor de levende bericht. Met buiten wandelen is de jet-leg zeker snel verflogen! Hier is het nat en grijs, dus ik duim voor meer zon jullie kant op. Hoe verre zijn jullie weg!!!
  9. Els:
    22 december 2022
    Jullie zijn er in ieder geval. Veel plezier!
  10. Carla:
    22 december 2022
    Wat een lange reis. Maar dat is niet de eerste keer. Jullie zijn ervaren “lange afstand“ reizigers.
    Heel leuk om jullie te volgen.
  11. Rita:
    22 december 2022
    Ah, jullie zijn net gearriveerd, wat een timing ;).
    Fijne tijd daar.
  12. Gea:
    Veel plezier! Wij plezieren mee 😀
  13. Kees en Gerja:
    Hé lieve vrienden
    Fijn dat alles soepel is verlopen. Nu gaan genieten. Zodat wij weer kunnen genieten van jullie mooie verhalen. 😘
  14. Linda:
    23 december 2022
    Fijn dat de reis goed is gegaan. Nu lekker genieten samen!😘
  15. Anneke:
    24 december 2022
    Heerlijke stad om kerst te vieren 🎄🎅🏼
    Al langs Bondi Beach gewandeld 🏖☀️?? of al bij het koor van Heidi geweest ??
    Fijne tijd daar !! 🌟😘