Kerstgroet

21 december 2015 - Bethlehem, Nieuw-Zeeland

Wij verblijven tot na de kerst in een lodge, waar we waarschijnlijk geen internet hebben. Daarom nu vanaf deze plek, wensen wij iedereen hele goede en gezellige kerstdagen. Bijgaand een foto van onze "eigen" kerstboom bij Bethlehem.

​ Lieve groet, Henk en Anja

​

1. Carla:
    21 december 2015
    Ook voor jullie mooie, rustige, heel bijzondere kerstdagen.
  2. Corina:
    21 december 2015
    Mooie en liefdevolle dagen. Enjoy.
  3. Judith:
    21 december 2015
    Dank. Ook voor jullie heel mooie, gezellige Kerstdagen.
  4. Roely Rogaar:
    21 december 2015
    Gesinus en ik wensen jullie ook hele fijne kerstdagen en een goed en gezond 2016.
  5. Eltje en Gea:
    21 december 2015
    Hele fijne en vredige kerstdagen gewenst!
  6. Els:
    21 december 2015
    Ook voor jullie fijne dagen!
  7. Richard en Sylvia:
    21 december 2015
    Fijne feestdagen en een mooie start voor 2016 gewenst. Geniet ervan!
  8. Jacq:
    Goed 2016
    Komen jullie in dat jaar wel weer in Nederland terug??
    xx
  9. Frank en Els:
    21 december 2015
    Hele fijne kerstdagen, zal zeker speciaal worden.
    We kijken uit naar jullie "kerstverhaal".
    liefs!
  10. Rita:
    21 december 2015
    Hele mooie kerstdagen voor jullie gewenst.
  11. Edith:
    21 december 2015
    Geniet van deze special kerst en voor 2016 alle goeds gewenst!
  12. Kees en Gerja:
    Lieve Henk en Anja
    Ook voor jullie fijne dagen fijne dagen.dikke kus van mij
  13. Wim:
    22 december 2015
    Fijne dagen voor jullie,en tot horens
  14. Edwin:
    22 december 2015
    Hele fijne feestdagen gewenst!
  15. Vader Boven:
    22 december 2015
    Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en dat jullie gedachten ook verder gaan dan alleen lekker eten!
    Gezegende kerstdagen!
    Vader
  16. Ranka Sol:
    22 december 2015
    Fijne dagen voor jullie, maar dat gaat zeker lukken!!!!! xxx
  17. Inek:
    22 december 2015
    Hele fijne dagen voor jullie wat zal dat byzonder zijn ! Liefs van ron en mij
  18. Inge de Jong:
    24 december 2015
    Hallo Anja en Henk, kijk nu pas voor t eerst op jullie blog, heb alle reisverhalen van jullie zitten lezen (heb ik vanwege mijn operatie (3e dus nu Anja) nu alle tijd voor) en de foto's bekeken. Ook het verdrietige bericht van het overlijden van Henk's moeder gelezen: van harte gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst, hoor.
    Op afstand waren jullie met Henk's tekst toch bij het afscheid aanwezig. Het is toch wat: beide moeders zo vlak na elkaar...
    Maar wat maken jullie een schitterende reis!!! Wat een avonturen en wat een prachtige en leuke foto's!!! Wat hebben jullie al veel gezien (al dan niet in de regen), gedaan en meegemaakt!!! Geweldig, hoor!!! En lekker knus in de bus! Geniet er echt van!! Wat toepasselijk dat jullie tegen kerst bij het plaatsje Bethlehem zitten!!! Hele fijne Kerstdagen (blijft toch vreemd kerst bij hoge temperaturen mee te maken; hebben wij in Kenia ook gehad) plus natuurlijk een heel goed en avontuurlijk 2016!!
    Ik ga elke dag stapje vooruit, dus hoop ook op een gezond 2016!
    Nogmaals, geniet echt van jullie droomreis!!! Wij genieten op afstand met jullie mee! Hart.groeten, Inge
    en gedaan en meegemaakt!!!!