Laatste voorbereidingen en uitzwaaimomenten.

9 november 2015 - Ouderkerk Aan De Amstel, Nederland

We staan aan de vooravond van ons grote avontuur.

We hebben de afgelopen weken diverse uitzwaaimomenten gehad. Het begon met het uitzwaaien van de motor, die opgehaald werd voor de winterwelness.
Daarna zijn wij een weekend naar Veendam afgereisd. We hebben met onze vrienden Eltje, Gea, Kees en Gerja gezellig gegeten, lekker geborreld en bijgepraat met neef Koos en op zondag het uitzwaaimoment gehad met Henk's ouders. Met een kop koffie en een lekker taartje werd dat een leuke ochtend.

Op dinsdag heeft Anja een gezellige voorlopig laatste zangavond gehad met ARS, afgesloten met een aangeklede borrel. Wat een goede wensen kreeg ik van iedereen mee. Wat is het heerlijk om met deze groep meiden (en heer) wekelijks te kunnen zingen.

Vervolgens vrijdag de laatste werkdag. Veel zaken nog even doorgegeven aan de vervangster van Anja en met oliebollen bij de koffie werd het jaar afgesloten.
Henk heeft een borrel verzorgd, die druk bezocht werd, waarna hij halfdood geknuffeld thuiskwam.

Dan gisteravond. Een geweldig samenzijn met onze naaste familie en vrienden bij Silversant. Wij voelden ons enorm rijk met zoveel lieve mensen om ons heen, die allemaal op hun eigen manier lieten weten ons alles te gunnen, maar ons ook te gaan missen. “Plezierig jaloers” werd dit genoemd. We hebben er thuis nog lang over nagekletst hoe fijn het is om met elkaar zo’n plezier te kunnen maken.​

De koffers staan gepakt en we zijn er klaar voor! “Down Under: here we come!!”

1. Monqiue:
    9 november 2015
    Lieve Anja en Henk, wat heerljk dat het nu dan echt gaat gebeuren.
    Super leuk om met jullie mee te mogen "reizen" in jullie ervaringen en belevenissen via deze site.

Geniet, geniet, geniet
  2. Ranka Sol:
    9 november 2015
    Kanjers nog een nachtje Nederland en daarna het grote avontuur!! Wij hebben genoten gisterenavond.
  3. Kees en Gerja:
    Lieve Henk en Anja
    Ik wens jullie een hele fijne reis toe. Met heel veel mooie momenten. Wij kijken uit na jullie foto's. Wees voorzichtig ik jullie heel weer kunnen knuffelen. Dikke kus van mij
  4. Kees:
    9 november 2015
    Beste mensen, ik adviseer jullie maar 1 ding de komende ruim 3 maand, GENIETEN.
  5. Anneke:
    Zó vér ?!!!
    Jaaa, hét ís zover
    Finaly you Fly to DownUnder
    Anja en Henk maak het onvergetelijk !!!!
    ps doe je Heidi de groeten !!
  6. Janny:
    9 november 2015
    Lieve Anja en Henk. Het was een super gezellige avond gisteren bij Silversant. Ik heb veel nieuwe mensen ontmoet en leuke gesprekken mee gehad. Vanmiddag dan echt afscheid genomen, ga goed op jullie huis passen. Lieverds hele fijne maanden en lekker genieten. Dikke
  7. Linda:
    9 november 2015
    Ik vond het heel gezellig gisteren! Slaap lekker deze laatste nacht in jullie eigen bedje en voor morgen een hele goede reis. Leuk om jullie te kunnen volgen. Dikke kus! X
  8. Marie-Louise:
    9 november 2015
    Lieve mensen. Geniet! Denk dat velen met ons t.z.t. heel benieuwd zijn naar jullie avonturen.
  9. Annelies Visser:
    10 november 2015
    Eindelijk mogen jullie dan echt weg....het duurde even, maar nu gaat het beginnen!!
    Hárdstikke veel plezier!! Groetjes, Annelies Visser
  10. Wim:
    10 november 2015
    Zo, jullie net over de douane en door de bodyscan geduwd! Het gaat top worden voor jullie, goede vluchten en blijf heel, dan komt alles goed. We blijven jullie volgen.....
  11. Gea:
    10 november 2015
    Spannend! De reis is eindelijk begonnen, ben blij voor jullie dat het nu eindelijk zover is, het is jullie van harte gegund! Benieuwd wat jullie allemaal gaan zien en beleven, geniet ervan!
  12. Inek:
    10 november 2015
    Het was super gezellig en fijn !! Goede Reis de eerste reis stap is genomen !!! Het eerste muntje zit in de pot. XXX
  13. Richard en Sylvia:
    10 november 2015
    Als jullie al deze berichten lezen zit het eerste deel van de reis erop. Nu is het allemaal echt. Lekker genieten en, wauw, zo lekker lang er tussenuit. Have fun and do the haka.
  14. Irene van Bunnik:
    13 november 2015
    Heerlijk dat het nu zo ver is en dat je de drukte van de laatste weken van je schouders kan laten glijden! Heel veel vakantie pret daar ver weg en hoop dat het alleen maar genieten wordt!
  15. Vader Boven:
    14 november 2015
    We hebben de foto's van het uitzwaaimoment gezien.
    De foto van ons vieren bij moeder, geprint en neemt vader mee naar Veenkade

groeten en veel plezier