Voorbereiding

18 oktober 2015 - Ouderkerk Aan De Amstel, Nederland

Hallo allemaal,
We zijn druk bezig met de voorbereiding van onze lange reis. Middels dit medium zullen wij onze belevenissen aan "het papier" toevertrouwen.
Tja, het is nu nog ruim 3 weken tot ons vertrek en hebben jullie uitgenodigd om ons te volgen. Maar je kunt natuurlijk ook jullie reacties daarbij kwijt. Wij proberen via dit blog contact te onderhouden. Een openbaar medium als facebook is hiervoor niet geschikt als je je thuis zo lang achterlaat.

Wij zullen regelmatig een update doen van onze ervaringen en foto's horen daar natuurlijk ook bij..
Het is heel spannend, maar zoooo leuk!

De komende weken zal nog heel hectisch zijn: het werk moet goed achtergelaten worden, diverse uitzwaaimomenten, spulletjes bij elkaar zoeken en inpakken. Zorgelijk is de gezondheid van Henk's moeder, wat nog extra druk geeft.

We hopen dat jullie veel leesplezier aan dit blog zullen beleven!

1. Vader Boven:
    18 oktober 2015
    Vader heeft kennis gemaakt met jullie blog.
    Vond dit hartstikke leuk om te zien.
    Heel erg bedankt voor dit berichtje

groeten vader en ook van moeder
  2. Frank en Els:
    18 oktober 2015
    Het komt nu wel heel dichtbij.... Leuk dat jullie een blog gaan bijhouden, ik kijk er naar uit! Succes en sterkte met de laatste loodjes.
    Liefs, Els
  3. Corina:
    18 oktober 2015
    Wat leuk dat ik jullie mag volgen. Wat gaat het snel allemaal. Ik hoor Henk nog zeggen:nog 19 weken. Nu zijn het er nog drie. Succes met de voorbereiding.
  4. Els:
    18 oktober 2015
    Wat leuk dat jullie ons op de hoogte gaan houden van jullie reis.
    3 weken nog maar, die zijn natuurlijk zo om! Nog veel plezier met de voorpret.
    Wij kijken uit naar de foto's en verhalen.
    Groetjes, Peter en Els
  5. Inek:
    19 oktober 2015
    Hartstikke leuk !!!
    Wil Zijn benieuwd naar Julie verhalen !
    Nog even en Dan is het zover !!!
    Liefs
    Ron en Ineke
  6. Clara:
    27 oktober 2015
    Zeker weten ga ik jullie volgen. Ben benieuwd of er voor mij nog bekende plekken voorbij komen.
    Veel plezier met de laatste voorbereidingen.
  7. Jennifer:
    28 oktober 2015
    Ik wens jullie heel veel reis plezier en ik kijk er uit om verhalen en foto's te bewonderen. Ik ben wel een beetje jaloers.
  8. Ineke H.:
    3 november 2015
    Lang gewacht, stil gezwegen. Nu is het dan toch bijna zover. Geniet ervan en doe voorzichtig. Ben benieuwd naar alle verhalen die gaan volgen.
  9. Annemieke Remmerswaal:
    4 november 2015
    Succes met de laatste voorbereidingen voor jullie grote avontuur.
    Een goede reis en ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven.
  10. Jeannette:
    5 november 2015
    Heel veel plezier samen.
  11. Matthea:
    6 november 2015
    Leuk hoor Anja en Henk zo kunnen we jullie belevenissen ook volgen.
    Veel reisplezier.
    Groetjes Paul en Matthea Z.
  12. Matthea:
    6 november 2015
    Henk en Anja leuk om jullie reisverhalen en foto´s op deze manier te volgen. Veel reisplezier.
  13. Joyce:
    7 november 2015
    Eindelijk is het zo ver. Jullie hebben er lang naar toe geleefd. Ik hoop dat het nog mooier wordt dan jullie al verwachten. Geniet ervan. Hug
  14. Jan van den Berg:
    7 november 2015
    We wensen jullie een fantastische reis toe. Met veel belevenissen, mooie verhalen en prachtige foto's. We zullen jullie zeker volgen op deze manier.
  15. Els:
    8 november 2015
    Genieten, genieten, genieten. KnuffEls.