Start van een nieuwe reis!

11 januari 2018 - Ouderkerk Aan De Amstel, Nederland

Aan de behoefte om nogmaals naar Nieuw Zeeland te gaan, gaan we in 2018 gevolg geven. Op 13-1-2018 vliegen we, zo goed als rechtstreeks, naar Christchurch, om daar onze rondreis op het zuidereiland te gaan herbeleven.

Waarom opnieuw naar Nieuw Zeeland?
De herinnering is fantastisch, maar er zijn delen van het zuidereiland die we de vorige reis -bewust- links hebben laten liggen en delen die door het slechte weer niet bezocht konden worden of waar we langs heen zijn gereden in een sneltreinvaart. Eigenlijk is het reisprogramma van Floortje Dessing de grote schuldige... daar zagen we stukken van Nieuw Zeeland, die we toch graag (weer) met eigen ogen wilden zien.
Dus... tickets geboekt, campercar gereserveerd en GAAN!!!
We zijn dit keer ruim 5 weken onderweg. Heerlijk vooruitzicht!!

Nu volop in de voorbereiding: kleren liggen gestreken, de tassen van zolder gehaald en zo langzaamaan groeit de stapel mee te nemen spullen.
De reislogger bij deze weer in ere hersteld, zodat we ook van deze reis een mooi reisverslag kunnen maken.

Andere kant van de wereld: we komen eraan!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Edith:
    11 januari 2018
    Heel veel plezier jullue 2!! Ik zie uit naar jullie belevenissen en foto's met de nieuwe camera.
  2. Ranka Sol:
    11 januari 2018
    Alvast een heel mooi begin van jullie mooie reis
  3. Ellen:
    11 januari 2018
    Wat een mooi vooruitzicht en zo snel al!! Heel leuk dat we op afstand mogen meegenieten!
  4. Jan van den Berg:
    11 januari 2018
    Ik zie uit naar de verhalen, belevenissen en de foto's. Wens jullie een hele goede reis en alvast veel voorpret.
  5. Joyce:
    11 januari 2018
    Ga lekker genieten allebei. Wij gaan een stukje meegenieten met de foto's en verhalen die jullie gaan plaatsen. Hug
  6. Els:
    11 januari 2018
    Wat een tof vooruitzicht! Heel veel plezier! Ik ga jullie volgen.
  7. Carla:
    11 januari 2018
    Leuk om weer mee te kunnen kijken. Goede reis en veel genieten!
  8. Eltje en Gea:
    11 januari 2018
    Lijkt me een mooi begin van 2018. Heel veel plezier!
  9. Inek:
    11 januari 2018
    Een hele goede reis en vooral genieten ! Kijk uit naar jullie verhalen xxxx
  10. Wim:
    11 januari 2018
    Laatste pakdag en dan weg, heerlijk vooruitzicht jongens!! We wachten op de verhalen......
  11. Richard en Sylvia:
    11 januari 2018
    Heerlijk vooruitzicht. Lekker genieten en met mooie verhalen terugkomen.
    Alvast een hele goede reis.
  12. Anneke:
    11 januari 2018
    Het lijkt me nou helemaal niks 🤣
    Ga errug genieten en vergeet even deze kant van de bol 🤩
    Wél af en toe even lekker zingen onder de douche 😲😮
    Wacht op de eerste fotos 📷
    Goede reis ✈️🚚🚲🏍
    👋🏼👋🏼👋🏼😘😘
  13. Cecile en Joop:
    11 januari 2018
    We gaan weer mee genieten met jullie, goede reis!
  14. Kees en Gerja:
    Lieve Henk en Anja
    Wij wensen jullie een hele fijne reis toe. En hopen dat jullie alles kunnen bezoeken wat jullie in jullie lijstje hebben staan. We zien weer uit naar jullie verhalendikke kus van ons.
  15. Xandra:
    12 januari 2018
    Nog één nachtje slapen... Heerlijk vooruitzicht om weer rond te rijden en te genieten in dit prachtige land.
    Fijne tijd samen!
    Liefs van Xandra en Bart
  16. Eltje en Gea:
    12 januari 2018
    Ik ben nog net op tijd om jullie een goede heenreis te wensen!
    Dat wordt weer heerlijk genieten voor jullie! Ik wacht weer op de mooie verhalen die jullie ongetwijfeld weer zullen meebrengen!
    Heel veel plezier en veel liefs,
    Gea
  17. Yvonne Hartog:
    14 januari 2018
    Heel veel plezier. Ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen. Leuk om op de hoogte te blijven en op deze wijze een beetje "mee te reizen". Liefs Yvon
  18. Christina:
    14 januari 2018
    Ik wens jullie een geweldige tijd! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's.